انجام ۲۲۰ ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دیروز ۲۲۰ ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- هومن رفیعی گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید در ۲۴ ساعت گذشته اکثر مسیر‌های مواصلاتی استان کرمانشاه بخصوص جاده‌های فرعی و روستایی مسدود یا با کندی تردد مواجه شد و امدادرسانی با اختلال مواجه شده است.

آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان کرمانشاه در این مدت بیش از ۲۲۰ مأموریت انجام داده‌اند که از این تعداد ۱۱۱ مأموریت مختص انتقال بیمار و ۱۲ مورد مربوط به انتقال مادران باردار بوده است که یک مورد دیگر نیز در حال انجام است، اما به علت مشکل مسدود شدن راه بین گهواره و ثلاث باباجانی با هماهنگی‌های لازم با هوانیروز با بالگرد انجام خواهد شد.

در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳ مورد تصادف ترافیکی، ۲۱ مورد درمان در محل، یک هزار و۳۶۱ مورد تماس تلفنی و ۴۱ مورد اخذ امضا در محل توسط اورژانس استان کرمانشاه صورت گرفته است.

بارش شدید برف که از روز گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده موجب کندی تردد خودرو‌ها و بسته شدن راه ده‌ها روستای استان شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف تا پایان هفته در کرمانشاه ادامه دارد و شاهد کاهش محسوس دمای هوا و یخبندان در سطح استان خواهیم بود.

از رانندگان خودرو‌ها می‌خواهیم علاوه بر بر رعایت احتیاط فاصله ایمنی، راه را برای اورژانس و ماشین‌های امدادی باز بگذارند تا عملیات امداد و کمک رسانی با سختی مواجه نشود.

 هم اکنون تمامی پایگاه‌های اورژانس با رعایت موارد ایمنی مانند زنجیر چرخ و آذوقه و … در استان فعال هستند.

 نیرو‌های اورژانس آمادگی کامل را جهت امداد رسانی دارند، اما متأسفانه ۲۰ تا ۳۰ درصد جاده‌های فرعی قابل دسترسی نیستند، اما این مهم نیز هرچه سریع‌تر با کمک و همکاری خوبی که تاکنون اداره راه و هلال احمر با ما داشته‌اند به زودی محقق شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار