رضایی:

کم‌توجهی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: از مسئولان و متولیان خانواده های شهیدان در استان و شهرستان‌ها پذیرفته نیست که پدران و مادران شهید گلایه‌مند از کم‌مهری و کم توجهی آنها نسبت به خود باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - هادی رضایی در دیدار با خانواده شهید محمدابراهیم نعمت اللهی، از شهدای شهرستان ارسنجان گفت: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم.

او با بیان اینکه آن‌ها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند، گفت: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین (ع) در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمدابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم، گفت: باید شرمنده همه مجاهدت‌هایی باشیم که آن‌ها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آن‌ها به ما هدیه کردند.

رضایی گفت: آنچه امروز بر همه مردم به ویژه مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن‌ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

فرمانده سپاه ارسنجان نیز در این دیدار گفت: همواره دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم در شلوغی کار، خانواده به ویژه پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

سرهنگ پاسدار قیطاسی گفت: این لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده‌ایم، میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار