رژیم صهیونیستی آزمایش سامانه پدافندی «ارو» را کامل کرد

وزرات جنگ رژیم صهیونیستی از تکمیل آزمایش سامانه «ارو» که ضد موشک‌های بالستیک است، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آزمایش هوایی برنامه‌ریزی شده سامانه تسلیحاتی «Arrow» نوعی سامانه ضد موشک های بالستیک را تکمیل کرده و جزئیات بیشتر آزمایش را در طول روز منتشر خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی سال گذشته، سپر موشکی جدید بالستیک Arrow-۴ را باهمکاری آمریکا توسعه داد. این سامانه ضد موشک های  بالستیک در زبان عبری (ختس) نامیده می شود که به معنای پیکان است. رهگیر‌های پدافندهای Arrow-۲ و Arrow-۳ در حال حاضر به عنوان بخشی از یک سیستم چندلایه برای از بین بردن موشک‌های ورودی در جو و فضا عملیاتی شده اند.

پیشتر و در جریان جنگ دوازده روزه در غزه بارها مقامات نظامی رژیم صهیونیستی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری موشک های شلیک شده از سوی گروه های مقاومت فلسطین اذعان کردند.

«گلعاد بیران» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «واللا» گفت که سامانه گنبد آهنین قادر به مقابله با موشک‌ها و راکت‌های مقاومت فلسطین در غزه نیست و تنها بخشی از راهکار موجود در این زمینه است.

سرتیپ اسحاق بریک، یک افسر ارتش و از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی هم درباره ناتوانی ارتش این رژیم برای رویارویی در چند جبهه به شدت هشدار داده و ضمن بر شمردن موارد ضعف ارتش به خصوص در بخش زمینی، سامانه موشکی موسوم به گنبد آهنین را نوعی فریبکاری خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار