آزمایش سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین از سوی ارتش آمریکا

ارتش آمریکا از استقرار و آزمایش سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در گوام خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از  پایگاه خبری استرایپس، ارتش آمریکا، سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به منظور آزمایش توان دفاعی در گوام مستقر کرده است. هدف از انجام این کار، فهمیدن این مسئله است که چگونه می‌توان باتری را با پدافند‌های موجود در جزایر اقیانوس آرام یکپارچه کرد.

به گفته نیکلاس چاپ، سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی ارتش آمریکا، این سیستم دفاعی این هفته وارد گوام شد. سربازان توپخانه پدافند هوایی تگزاس، چند هفته پیش وارد گوام شدند و در حال هدایت این سیستم هستند.

سخنگوی فرماندهی نیروی هوایی ارتش آمریکا اضافه کرد: سیستم مستقر شده در گوام شامل یک باتری کامل، سیستم رادار، مرکز کنترل و پرتاب کننده است.

باتری گنبد آهنین در گوام یکی از دو باتری است که ارتش آمریکا سال گذشته خریداری کرد. بر اساس گزارش ماه مه سرویس خبری بلومبرگ، این باتری‌ها ۳۷۳ میلیون دلار هزینه داشته است. به گزارش بلومبرگ، سیستم‌های دفاعی پیشرفته رافائل رژیم صهیونیستی این سیستم را توسعه داده و پیمانکار دفاعی آمریکایی در سال ۲۰۱۴ تولید آن را آغاز کرد.

گنبد آهنین برای محافظت از نیرو‌های زمینی با انهدام موشک‌های کوتاه برد و هواپیما‌های بدون سرنشین طراحی شده است که موشک‌های بالستیک کوتاه برد و میان برد را در آخرین مرحله رهگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام








هر جا اسم باتری را دیدید منظور سایت پدافندی یا یک آتشبار پدافندی است.
آخرین اخبار