دیدار سردار قاآنی با مقتدی صدر

منابع سیاسی آگاه از دیدار فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با رهبر جریان صدر عراق خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان– پایگاه خبری بغداد الیوم امروز (دوشنبه) به نقل از یک منبع سیاسی از جزئیات نشست سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در نجف خبر داد.

این منبع به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: [سردار]قاآنی در ساعات پایانی شب گذشته و پس از انجام مراسم زیارت در نجف و کربلا با [مقتدی]صدر دیدار کرد. این دیدار در خانه رهبر جریان صدر عراق در منطقه الحنانه و به شکلی غیر علنی برگزار شد.

این منبع در ادامه افزود: [سردار]قاآنی با صدر در خصوص یکپارچه کردن مواضع سیاسی خود در «بیت شیعی» و نیز به پیش راندن فراکسیون صدر بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار مقتدی صدر نیز بر پافشاری خود بر عدم مشارکت نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون عراق در دولت جدید در مقابل ورود جریان صدر عراق با گروه چارچوب هماهنگی شیعیان در یک تشکل تأکید کرد.

همچنین پایگاه العربی الجدید نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد سردار قاآنی دیداری را پشت در‌های بسته با مقتدی صدر در منطقه الحنانه در شهر نجف و با هدف سوق دادن مقتدی صدر به سوی ائتلاف با نیرو‌های چارچوب هماهنگی شیعیان و تشکیل دولتی متشکل از دو طرف برگزار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۴۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
حب الدنیا راس کل خطیه.مقتدا صدر از تشنگان قدرتی هست که فقط به تحکیم جایگاه خودش فکر میکنه و برای رسید به این مقصود دست به هر کاری میزنه حتی شده به پای وهابیان عربستانی بیفته و کاسه لیسی انها را بکند .امثال تیم اقا از زمان حپ مولی علی خوارج گونه تیشه به ریشه اسلام میزدند و امروز هم شاهد نمونه های انها مث مقتدا صدر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۸ دی ۱۴۰۰
چهره ی تو به دل آرامش می بخشد
خسته نباشی رزمنده دشمنت خوارخوار
سهم ما مخلصینت التماس خدا برای سلامتی توهمرزمانت درزمینی به وسعت دلهای خداییست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۲۷ ۲۸ دی ۱۴۰۰
مقتدی صدر چند ساله به اسم شیعه در حال نابودی توان شیعیانه و دقیقا داره سیاستهای عربستان نژاد پرست و وهابی را انجام میده .یعنی خودش نمیدونه کارش چقدر دشمن شاد کنه ؟؟؟دقیقا هم داره نژادپرستانه عمل میکنه و هم باعث ایجاد شکافی بزرگ بین شیعیان شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۸ دی ۱۴۰۰
داداش، هر کسی برای وطن خودش کار می کنه! حالا چون نحوه کار صدر به مذاق ما خوش نمیاد، یعنی مشکل داره؟!!!
سعی کنیم ، دخالت در امور سایر نکنیم!
آخرین اخبار