تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه باز است/۳۰ روستای سرفیروزآباد مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : با تلاش شبانه روز‌ی نیرو‌های راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه باز است، ولی تردد در محور‌های اورامانات با زنجیر چرخ جریان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه از دیشب شاهد بارش سنگین برف در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه، جوانرود، دالاهو و بخش گواور شهرستان گیلانغرب بودیم نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی مشغول برف روبی هستند و هم اکنون محور‌های مواصلاتی اصلی این شهرستان‌ها باز است و تردد در این محور‌ها با زنجیر چرخ جریان دارد.

در حال حاضر راه تعدادی از روستا‌های شهرستان‌های درگیر برف نیز مسدود است که نیرو‌های راهداری پس از بازگشایی جاده‌های اصلی برای برف روبی راه‌های روستایی به سمت این مناطق اعزام شده اند.

با تلاش بی وقفه نیرو‌های خدمات رسان به ویژه نیرو‌های راهداری تا عصر امروز راه ارتباطی این روستا‌ها بازگشایی خواهد شد.

خوشبختانه در حوزه آب و گاز مشکلی نداشته ایم، ولی هم اکنون برق دو شهر نوسود و باینگان قطع است که با اعزام نیرو‌های کمکی ادارات برق قصرشیرین و سرپلذهاب به منطقه اورامانات مشکل قطعی برق این شهر‌ها مرتفع خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف در اورامانات تا ساعت ۱۵ امروز ادامه دارد.

بارش برف منجر به مسدود شدن راه ۳۰ روستا شد

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : بارش برف منجر به مسدود شدن راه ۳۰ روستا در بخش سرفیروزآباد این شهرستان شد.

فضل الله رنجبرگفت: از دیشب تاکنون در بخش‌های کوزران، ماهیدشت و سرفیروزآباد ارتفاع برف به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.

با تلاشی که نیرو‌های راهداری از صبح امروز داشتند تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستان اکنون باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بخش از راه‌های منتهی به روستا‌ها در بخش سرفیروزآباد مسدود هستند که با تلاش نیرو‌های راهداری تا ظهر امروز بازگشایی می‌شوند.

برق تعدادی از روستا‌های شهرستان قطع شده است، نیرو‌های اداره برق اکنون در حال برطرف کردن مشکل هستند تا هرچه زودتر برق روستا‌ها وصل شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.