آماده باش ستاد بحران ثلاث باباجانی در پی بارش برف/بارش یک متری برف در پاوه

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در پی آغاز بارش‌ها از دیروز و ورود سامانه بارشی قوی به منطقه، اعضای ستاد بحران این شهرستان اکنون در آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- یدالله شکری فرماندار ثلاث باباجانی گفت : مصوب شده تمامی اعضای ستاد بحران نیروی انسانی و تجهیزات خود را در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دهند و نیروی انتظامی شهرستان نیز کنترل ترافیکی و هدایت مسیر‌ها را بر عهده بگیرد.

 ۲۵۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان برف گیر است،محور تازه آباد به جوانرود، تازه آباد به شیخ صله و محور تازه آباد به بزمیرآباد (سرپل ذهاب) از محور‌های برفگیر شهرستان است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته، معاون عمرانی و برنامه ریزی و بخشدار مرکزی بر این محور‌ها نظارت دارند.

برای برف روبی مسیر‌های شهرستان در روز گذشته ۶۰ تن ماسه و نمک استفاده شده است.

با توجه به کوهستانی بودن این شهرستان، جاده‌ها و محور‌های ارتباطی برف گیر و لغزنده هستند و از مردم درخواست داریم از تردد غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم خودرو‌های خود را به رنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

با توجه به بارش برف و سرمای هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر در روز دوشنبه تعطیل است .

بارش سنگین برف در پاوه

سرپرست فرمانداری پاوه از بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد و از مردم خواست به طور جد از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

جلیل بالایی گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش برف سنگینی در این شهرستان بودیم،ارتفاع برف در برخی نقاط شهرستان به یک متر هم می‌رسد.

همه دستگاه‌های خدمات رسان پای کار هستند تا مشکلات مرتفع شود،در داخل شهر بعلت کوچک بودن معابر تردد به سختی انجام می‌شود.

معابر اصلی و فرعی بین شهری باز است، اما در ارتفاعات و گردنه‌ها با باد شدید مواجهیم، تردد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

از ۳۵ روستای شهرستان راه ارتباطی ۱۰ روستا بازگشایی شده و راه ۲۵ روستای دیگر فعلا مسدود است.

در مقاطع کوتاهی برق برخی نقاط قطع شد که نیرو‌ها پای کار بوده و مشکل را رفع کردند. هم اکنون هم در نوسود و نودشه قطعی برق داریم که نیرو‌ها در حال رفع مشکل هستند.

امروز (۲۷ دی) مدارس صبح و ظهر شهرستان در تمام مقاطع تعطیل است و فقط آزمون‌های نهایی برگزار می‌شود.

مردم از تردد‌های غیرضروری درون و برون شهری بپرهیزند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.