اهواز میزبان اردوی تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم‌بینایان

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان گفت: اولین مرحله اردوی متمرکز تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان در اهواز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - وحید انصاری می‌گوید: نخستین اردوی تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان برای کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین از ۳۰ دی ماه در اهواز آغاز خواهد شد.

 رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان گفت: هاجر صفرزاده، امیر خسروانی، علی شمشیری، امید ظریف، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج، نورمحمد آخی، امیرحسین علیپور، وحیدعلی نجیمی و مهرداد مرادی، ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.

به گفته این مقام مسئول اردوی تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان تا ۱۵ بهمن‌ماه در اهواز ادامه خواهد داشت که ماشاءالله طاهری از خوزستان نیز به عنوان سرپرست فرهنگی در این اردو حضور خواهد داشت.

او می‌گوید:  میزبانی چنین اردو‌هایی برای استان‌ها نکات مثبتی در بردارداشته و چنین اردو‌هایی و ورود مربیان تیم‌ملی به استان‌ها می‌تواند در بالابردن سطح کیفی آن رشته در استان کمک کند.

انصاری در پایان گفت: ما برای هیات برنامه‌هایی خوبی در نظر داریم و امیدوارم بتوانیم با همکاری مسئولان و حمایت‌هایی که می‌شود، شرایط بهتری را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران خوزستانی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.