مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور در بندر ماهشهر برگزار شد

مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور با حضور ورزشکارانی از ۳۰ استان در شهر شهید چمران (جراحی) بندر ماهشهر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ۳۰ آذر تا سوم دی ماه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به میزبانی هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در شهر شهید چمران ماهشهر برگزار شد.

علی آغاجری رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در این باره گفت: در این دوره از رقابت ها، ۲۸۴ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم از سراسر کشور و ۳ منطقه آزاد قشم، کیش و اروند برای رسیدن به سکوی قهرمانی و راهیابی به اردوی تیم ملی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی بوده با حضور ۳۰ استان کشور در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۵-، ۷۰-، ۷۵-، ۸۰-، ۸۵-، ۹۰- و ۹۰+ برگزار شد که استان خوزستان و تهران هر کدام با ۲ تیم در مسابقات حضور داشتند.

به گفته آغاجری در وزن ۵۵- کیلوگرم این رقابت‌ها مجید کریمی از گیلان و علیرضا اورکی از اصفهان اول و دوم شدند و مهدی حیدری از کرمانشاه و صادق حسینی از خوزستان (ب) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان اضافه کرد: در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز کامیاب جعفری از کرمان و محمدحسین رحیمی از تهران اول و دوم شدند همچنین احمد جباری از فارس و مهران محمدی از کرمانشاه به صورت مشترک سوم شدند.

این مسئول ورزشی ادامه داد: در وزن ۶۵- کیلوگرم رضا رضوی از خوزستان (الف) و کرامت اکبری از اصفهان مقام اول و دوم را کسب کردند و مجید صیدالی از خوزستان (ب) و علی فراهانی از قزوین به صورت مشترک سوم شدند.

رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: در وزن ۷۰- کیلوگرم مجید شهریاری از تهران و خالق رحیم زاده از آذربایجان غربی اول و دوم شدند همچنین ارسلان جمال پور از خراسان جنوبی و آرش علی آبادی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

او افزود: در وزن ۷۵- کیلوگرم مهران حق دوستی از کرمان و علیرضا عرب از توابع تهران اول و دوم و رضا بهرامی از مرکزی و سعید حبیبی از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

آغاجری گفت: مقام اول و دوم وزن ۸۰- کیلوگرم با نظر سازمان تیم‌های ملی در اردوی آماده سازی مشخص می‌شوند همچنین آریا احمدی از کهگیلیویه و بویراحمد و شهریار حقی از لرستان سوم مشترک شدند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم وحید توکلی راد از اصفهان و محمد خان محمدی از مرکزی اول و دوم شدند همچنین داود زارعی از قم و علی دامک از خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم علی سیار از مازندران و سعید عزیزی از کرمانشاه اول و دوم شدند همچنین امیرمحمد ابراهیمی از گیلان و محمد قاسم لو از قم به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم سید خلیل نوربخش از آذربایجان شرقی و علی بابایی از آذربایجان غربی اول و دوم شدند همچنین حسین علیزاده از توابع تهران و رضا مرادی از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

در پایان مسابقات نیز رضا رضوی از استان خوزستان (تیم الف) در وزن ۶۵- کیلوگرم به عنوان فنی‌ترین بازیکن و محمدرضا جعفری از استان همدان در وزن ۷۵- کیلوگرم به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.