گندم های روسی مشکلی برای مصرف انسانی ندارند

میزان سرب در گندم های وارداتی در حد استاندارد و طبیعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  مرتضوی گفت: مستندات امروز حاکی از آن است که گندم وارداتی از مبدا روسیه از لحاظ بهداشتی مورد تأیید است و مشکلی برای مصرف انسانی ندارد.

به گفته رئیس هیئت مدیره کانون صنایع غذایی ایران، تاییدیه‌های وزارت بهداشت، سازمان ملی استاندارد و سایر مراجع ذی صلاح، تأیید گندم وارداتی از لحاظ بهداشتی را اعلام کرده است.

او گفت: امروز مستنداتی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران ارائه شده که نشان می‌دهد میزان سرب موجود در گندم‌های وارداتی در حد استاندارد و طبیعی است و مجوزهای لازم برای مصرف انسانی گندم‌ها اخذ شده است.

قبلا برخی کارشناسان اذعان کرده بودند که محموله گندمی از روسیه وارد ایران شده که غیرمحرمانه این محموله گندم آلوده به میزان بالایی از سرب است، اما نتایج آزمایشات حاکی از تایید گندم وارداتی از لحاظ بهداشتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ دی ۱۴۰۰
اصلا چرا باید از روسیه گندم وارد بشه ؟ چرا روسیه محصولات کشاورزی ما رو پس میفرسته اما دولت بی عرضه جرات پس فرستادن محصولات آلوده روسیه را ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
روسها همه چیزشان خوبه حتی اگه سم بدند بخوریم . فقط امریکایی و اروپای غربی نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۰:۵۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
این چیزا برا مردم ایران نیومده. سرب بیشتر مرگ زودتر. اونا که برمیگردونن چون تا حدودی مردم از زندگی بهره دارند و میخان زیاد عمر بکنن. ما برا چی زنده بمونیم نمیدونم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۲ ۲۶ دی ۱۴۰۰
شرکت های واردات محصولات کشاورزی بیخودارزهدرمیدهند.
بهتربودخودروی برقی از روسیه واردمیشدوووو.
آخرین اخبار