معدوم سازی ۹۸.۳ تن گوشت ناسالم در کشتارگاه‌های استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ۹۸.۳ تن انواع گوشت ناسالم از کشتارگاه‌های استان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ضبط و معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: از مجموع گوشت‌های ناسالم ضبط شده از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال در استان سمنان ۸۸ هزار و ۷۷۳ کیلوگرم گوشت ناسالم از کشتارگاه‌های طیور و ۹ هزار و ۵۷۴ کیلوگرم از کشتارگاه‌های دام ضبط و معدوم‌سازی شد.

۶۳ محموله غیر مجاز در زمینه حمل غیرمجاز دام و فرآورده‌های دامی با نظارت هوشیارانه کارشناسان دامپزشکی از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال شناسایی و توقیف شد.

 از مجموع ۶۳ محموله غیر مجاز توقیف شده به وسیله کارشناسان دامپزشکی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال چهار محموله مربوط به حمل غیر مجاز دام سبک و سنگین زنده، سه محموله مربوط به حمل ماهی، ۳۵ محموله مربوط به حمل طیور و شترمرغ و ۲۱ محموله مربوط به فرآورده‌های خوراکی و غیر خوراکی دامی بوده است.

 ۲۲ هزار و ۳۶۸ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال بر اساس نظارت‌های انجام شده از مراکز عرضه استان سمنان کشف و معدوم شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار