راه‌های اصلی و شریانی خوزستان باز ولی مه آلود است

 رییس پلیس راه خوزستان گفت: اغلب جاده‌های اصلی، شریانی و پرتردد خوزستان همچنان مه آلود است از این رو رانندگان با اجتناب از شتاب با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: حفظ فاصله طولی، استفاده از مه شکن و چراغ احتیاط، اجتناب از سبقت و ترمز آنی می‌تواند از بروز حوادث رانندگی تا حدود زیادی جلوگیری کند.رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

 به گفته  رییس پلیس راه خوزستان در شرایط خاص جوی همچون مه آلودگی و بارش باران، خطای انسانی می‌تواند حوادث رانندگی را رقم بزند از این رو توصیه موکد پلیس اجتناب از شتاب در حرکت و توجه به جلو برای پیشگیری از برخورد با خودروی جلویی است.

این مقام مسئول می گوید: کاهش شدید دید افقی در جاده‌های اصلی جنوب و شمال و شمال شرق خوزستان در برخی مواقع به خصوص صبح‌ها، کمتر از ۵۰ متر می‌رسد که  شهروندان در صورت لزوم سفر‌های غیرضروری درون استانی را به تاخیر بیندازد.

او  به لغزندگی سطح برخی جاده‌ها اشاره و به رانندگان توصیه کرد وسایل زمستانی از جمله زنجیرچرخ همراه داشته باشند و نسبت به سالم بودن بخاری و برف پاکن اطمینان داشته باشند.

سرهنگ دولتشاهی گفت:  تردد در مسیر اندیکا به بازفت در شمال شرق خوزستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیرنیست و ماموران پلیس راه از تردد خودرو‌هایی که زنجیر چرخ نداشته باشند جلوگیری خواهند کرد.

به گفته رییس پلیس راه خوزستان  هم اکنون همه راه‌های اصلی و شریانی استان خوزستان باز بوده و ترافیک روان گزارش شده است.

به پیش بینی هواشناسی خوزستان سامانه بارشی تا اواخر وقت دوشنبه (فردا) با شدت و ضعف به فعالیت خود در سطح استان ادامه خواهد داد و به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مه آلود ، کاهش دید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.