خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

اهانت به تندیس سردار سلیمانی از روی ذلت بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اهانت به تندیس سردار سلیمانی از روی ذلت بود که در نهایت فرد هتاک دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: وظیفه شناسی، زمان شناسی و ولایت مداری حضرت ام البنین (س) باعث شد مکتب عاشورا زنده بماند.

به علت وجود این الگو، مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا با صبر و بصیرت در میادین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین هستند.


بیشتر بخوانید


انقلاب دارای یک حقیقت است و یک نورانیت و این راه به فضل خدا و گفته رهبری بن بست ندارد، هر چند راه سختی دارد ولی همچون نور و تحت اراده خداست.

سردار سلیمانی از جمله افتخارات انقلاب اسلامی و از برجسته‌ترین شخصیت‌های نظامی به شمار می‌رود که علاوه بر مرتبه بالای فرماندهی، از مهربانی، کرامت و بزرگواری و اخلاق شایسته بسیاری برخوردار بود از این رو باید بزرگی او را به جامعه نشان داد.

اهانت به تندیس سردار سلیمانی از روی ذلت بود که در نهایت فرد هتاک با حقارت دستگیر شد؛ راه شهید سلیمانی نورانی می‌شود و دشمنان از نام او هم می‌ترسند.

چهار‌شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد رونمایی شد و شب همان روز فرد یا عده‌ای آن را به آتش کشیدند.

مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، احزاب، نهاد‌ها، ارگان ها، انجمن‌های چهارمحل و بختیاری با صدور بیانیه‌های جداگانه، از حرکت سخیف عاملان جنایت کار و محکومیت هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها اعلام انزجار کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.