پلیس در کنار مردم سیل زده استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارکنان انتظامی از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم حضور داشته و نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام کرده‌اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به حضور سریع و مستمر ماموران پلیس در مناطق مواجه باسیلاب جنوب این استان، گفت: کارکنان انتظامی از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم حضور داشته و نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام کرده‌اند.

او گفت: با توجه به اینکه بارش سنگین باران در نقاط مختلف شهر‌های جنوبی فارس از قبل پیش‌بینی و اخطارها، هشدار‌ها و تمهیدات لازم از سوی مسئولان اندیشیده شده بود باز هم موجب بروز خسارت و ویرانی‌هایی در بخش‌های مختلف شهرستان‌ها شد.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه به شرایط و وضعیت استان فارس اشاره کرد و گفت: همکاران ما به دلیل وقوع سیل در تمامی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های فرعی و اصلی فعال و ضمن برقراری نظم و امنیت روان سازی ترافیک را نیز انجام دادند.

حبیبی گفت: در زمان بحران‌های طبیعی از جمله وقوع سیل، بخش زیادی از زیر ساخت‌ها و منازل شهروندان تخریب می‌شود که نیاز بیشتری به حضور و فعالیت پلیس به عنوان حافظان جان و مال و آسایش شهروندان احساس می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس گفت: اقدامات به موقع مجموعه فرماندهی انتظامی استان و سایر دستگاه‌های امدادی در همان ساعات آغازین بارش‌های سیل آسا بسیار موثر بود و همه تلاش کردند که از هر اتفاق و حادثه دلخراش جلوگیری شود.

حبیبی با بیان اینکه در پی طغیان رودخانه‌های فصلی سیلاب وارد برخی از خانه‌ها شد و خساراتی را نیز به منازل مسکونی وارد کرد، گفت: متاسفانه در این بارندگی‌ها ۵ نفر در شهرستان‌های جنوبی فارس (لارستان، داراب، مهر و زرین‌دشت) فوت کردند.

در ساعات اولیه وقوع سیل فرمانده انتظامی استان فارس به مناطق سیلزده عزیمت کرده و ضمن بازدید از وضعیت این نقاط و ابراز همراهی با مردم و خانواده‌های آسیب‌دیده از این حادثه، دستورات لازم را برای روان‌سازی و برقراری نظم و امنیت خانه‌های تخریب شده شهروندان صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار