حمایت شورای شهر از تیم‌های فجر سپاسی و قشقایی

در سی و پنجمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز موضوع کمک مالی سی میلیارد ریالی شهرداری به تیم‌های فوتبال فجر و قشقایی تصویب شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز - در سی و پنجمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز طرح دوفوریتی جمعی از اعضای شورا، درباره مساعدت به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، بررسی و مستند به ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آن دوفوریت طرح مذکور تصویب شد.

همچنین بر این اساس شهرداری شیراز مکلف است مبلغ بیست میلیارد ریال با تأمین اعتبار از محل شیوه نامه کمک‌های بلاعوض (ماده ۱۵) بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز کمک کند.

بر این اساس به ازاء هر برد در خانه (شیراز) مبلغ پانصد میلیون ریال پاداش، به ازاء هر برد خارج از خانه مبلغ هفتصد میلیون ریال پاداش، در صورت حضور در جمع شش تیم نخست نیم فصل اول مبلغ سی میلیارد ریال پاداش و در صورت حضور در جمع شش تیم نخست نیم فصل دوم مبلغ پنجاه میلیارد ریال پاداش در نظر گرفته شود.

در ادامه دیگر طرح دوفوریتی جمعی از اعضای شورا مساعدت به تیم فوتبال شهدای قشقایی دیگر نماینده فوتبالی شهر شیراز نیز بررسی شد و ضمن تصویب دوفوریت طرح مذکور، شهرداری شیراز مکلف شد مبلغ ده میلیارد ریال با تأمین اعتبار از محل شیوه‌نامه کمک‌های بلاعوض (ماده ۱۵) بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز مساعدت کند.

همچنین مقرر شد به ازاء هر برد در خانه (شیراز) مبلغ پانصد میلیون ریال پاداش، به ازاء هر برد خارج از خانه مبلغ هفتصد میلیون ریال پاداش، در صورت حضور در جمع سه تیم نخست در پایان فصل مبلغ پانزده میلیارد ریال پاداش و در صورت صعود به لیگ برتر مبلغ سی میلیارد ریال پاداش در نظر گرفته شود.

این حمایت هر چند جنبه مادی دارد، اما می‌توان بر آن جنبه معنوی نیز مترتب دانست و می‌تواند موجب انگیزه ورزشکاران و بازیکنان این دو تیم به ویژه تیم فجر سپاسی باشد تا در بازی‌های باقی مانده تلاش کنند فجر را به جایگاهی که شایسته‌اش است، برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.