معرفی رئیس جدید دانشگاه شهرکرد با حضور وزیر علوم

رئیس جدید دانشگاه شهرکرد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یاسر پیرعلی عصر امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهرکرد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

یاسر پیرعلی رئیس جدید دانشگاه شهرکرد در این آیین با اشاره به اینکه نیاز اصلی چهارمحال و بختیاری در حال حاضر اشتغال است گفت: برای رفع این نیاز، ایده‌های اعضای هیئت علمی از مسیر مراکز رشد و مهارت افزایی دنبال خواهد شد و نگاه فناوری، تولید و کارآفرینی نیز ادامه می‌یابد.


بیشتر بخوانید


اداره کردن دانشگاه هدف مدیریتی نیست بلکه آنچه مد نظر است ایجاد تحول در ارکان دانشگاهی است که لازمه آن را نیز ایثار تشکیل می‌دهد.

میثاق با مجموعه دانشگاهی در مباحث مدیریتی بر عمل‌گرایی و کار اجرایی بنا گذاشته شده است.

ارتقای جایگاه دانشگاه شهرکرد در کشور یک هدف اصلی است که باید با همکاری همه ارکان‌های دانشگاهی محقق شود.

پیرعلی به تایید برنامه مدیریتی خود از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه با تجمع نظرات استادان و اعضای هیات علمی به زودی در پایگاه اینترنتی دانشگاه شهرکرد قرار خواهد گرفت تا بر مبنای آن، مطالبات مطرح و پیگیری شود.

وجود تصفیه خانه در دانشگاه شهرکرد یکی از نیاز‌ها و ضرورت‌های این دانشگاه است که با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه می‌توان علاوه بر تامین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه، برای ایجاد مزارع و باغ‌های مورد نیاز دانشجویان در مباحث آموزشی نیز برنامه‌ریزی کرد.

دانشجویان نیز به دنبال فضا و امکانات مناسب در دانشگاه‌ها هستند از این رو تلاش می‌شود با به‌روزرسانی اسناد دانشگاه موضوع درآمدزایی از املاک نیز محقق شود.

سند تک‌برگی دانشگاه شهرکرد برای ۲۵۰ هکتار صادر شده است

سعید کریمی رئیس پیشین دانشگاه شهرکرد نیز در این برنامه با اشاره به تاریخچه ایجاد این دانشگاه و زحمات روسای قبلی و مسئولان استانی برای توسعه این مرکز علمی در شهرکرد گفت: کسب جایگاه نخست با کیفیت‌ترین تحقیقات حوزه کشاورزی بین دانشگاه‌های کشور، کسب عنوان پژوهشگر برجسته جوان کشور، قرار گرفتن در جمع مؤثرترین دانشگاه‌های مهندسی دنیا، حضور دانشگاه شهرکرد در جمع پنج دانشگاه برتر کشور در تکمیل اکوسیستم کارآفرینی و قرار گرفتن در زمره مؤثرترین دانشگاه یک درصد برتر جهان از جمله افتخارات علمی این دانشگاه به شمار می‌رود.

سند تک‌برگی دانشگاه شهرکرد به وسعت ۲۵۰ هکتار صادر و دریافت شده است.

با پیگیری‌های انجام شده، موافقت اصولی پردیس بروجن نیز که در سال ۹۴ باطل اعلام‌شده بود بار دیگر به جریان افتاد و در حال حاضر عملیات ساخت دانشکده‌های این پردیس با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌شود.

اجرای عملیات عمرانی در پردیس فارسان به وسعت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع با استفاده از وام صندوق رفاه دانشجویان، ایجاد بوستان مطالعه خواهران، ساخت سرانه‌های دانشجویی خیر ساز و احداث سالن‌های آمفی‌تئاتر از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده در دانشگاه شهرکرد در سال‌های اخیر بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.