نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فضا‌های علمی و انسان پروری را باید گسترش داد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: فضا‌های علمی و انسان پروری را باید افزایش و گسترش داد و صنعت، کشاورزی و تولید هم باید از ظرفیت دانشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با وزیر علوم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید ایستادگی را از سردار سلیمانی آموخت که مبادا هیچ مانعی ما را از حرکت بازدارد و ما را زمین گیر کند.

ظرفیت دانشگاه‌ها ظرفیت عظیمی است و باید این مراکز را در حد تراز نظام جمهوری اسلامی برسانیم و اینکه چقدر تا این حد فاصله وجود دارد باید ارزیابی شود.


بیشتر بخوانید


انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بی شماری داشته و دارد و در این ۴۲ سال خیلی بیشتر از این‌ها می‌شد انسان تربیت کرد و عرصه علم را رشد داد و نخبه پروری کرد.

فضا‌های علمی و انسان پروری را باید افزایش و گسترش داد، صنعت، کشاورزی، تولید و جامعه همه و همه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها بهره‌مند شوند و هر چه از دانشگاه دور شویم به جامعه خسارت وارد کرده ایم.

طبیعی است که در هر مسیری موانعی وجود دارد، اگر با این موانع و این حد از دشمنی‌ها رو به رو نبودیم باید در حقانیت خود شک می‌کردیم، ولی اینکه با این اندازه دشمنی و کینه ورزی مواجه هستیم باید در حقانیتمان مستحکم باشیم و انتظار نداشته باشیم راه هموار باشد.

باید محیا شد برای مواجه با انواع چالش‌هایی که پیش روی ما قرار دارد، در سایه ایمان و تقوا و نگاه‌های عمیق خداباوری همان چیزی که در سردار سلیمانی بارز بود می‌توان از تمامی مشکلات عبور کرد.

باید همانند سردار سلیمانی جهادی کار کرد و فضا‌هایی که انقلاب اسلامی می‌طلبد فراهم کرد.

دانشگاه‌های این استان کمبود‌های بسیاری دارد که باید به این کمبود‌ها توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار