امام جمعه ارومیه:

سردار سلیمانی نماد کامل ولایت‌مداری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سردار سلیمانی ویژگی‌های بارز و مهمی داشتند که ولایت مداری، ولایت پذیری و خدا دوستی از جمله این آن‌ها بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: سردار سلیمانی نماد بصیرت و پشتیبانی از دین مبین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و، ولی فقیه بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی دارای اخلاص و خدا دوستی خاصی بود، اضافه کرد: در سخنان و سفارشات وی عمل به دستورات ولایت فقیه موج‌می‌زند و شرط احراز مسوولیت برای هر مسوولی تعهد عملی به فرمایشات ولایت فقیه است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه وجود ایشان سرشار از بندگی خداوند بود، ادامه داد: عمل و کلام باید تقویت کننده دین و انقلاب باشد و این خواسته سردار بوده است.

وی با تسلیت سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: این عالم فقید در انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت و یک فقیه، فیلسوف، حکیم، متکلم و اسلام شناس واقعی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد: وی یک حکیم مجاهد و عالم ربانی و دین شناس و حرکات وی کاملا سنجیده و از روی حکمت بود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه علامه مصباح یزدی از مرز‌های اعتقادی دفاع می‌کرد، ادامه داد: این عالم بزرگوار زبان گویای اسلام بود و در اوضاع آشفته فتنه در صحبت‌های بعد از نماز جمعه تهران تمام و کمال دشمن و رشته‌های آنان را پنبه و توطئه‌ها را نقش برآب کرد.

وی در مقایسه آیت الله مصباح یزدی با برخی عالمان دیگر در کشور گفت: برخی‌ها در ظاهر عالم هستند، ولی در مقابل نظام و رهبری موضع گیری می‌کنند و برخی صحبت‌ها که شایسته نیست در پشت سر رهبر و دیانت می‌گویند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: هر کس در مسیر، ولی خدا حرکت نکند، تمام استعدادهایش را خداوند به مسیر دشمنان جاری می‌سازد و سران فتنه مصداقی از این افراد هستند که استعدادشان به سمت دشمنان هدایت و هزینه شده است در حالی که باید در مسیر ولایت صرف می‌شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.