امام جمعه پلدشت:

مشکلات و کمبودهای پلدشت مرتفع شود

امام جمعه پلدشت گفت: مسئولان بدنبال حل مشکلات و کمبودهای شهرستان باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی امروز ۳ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت باتاکید براینکه مسئولان بدنبال رفع مشکلات باشند، افزود: رکود اقتصادی حاکم در منطقه، مشکلات آب شرب و کشاورزی در شهرستان، زمین‌های زراعی، جاده‌های مواصلاتی، تاخیر در اجرای پروژه‌ها و بهره برداری ها، عدم پوشش مناسب آنتن تلفن همراه، کمبود امکانات پزشکی و بهداشتی و مرگ تدریجی ذخایر سدارس گوشه‌ای از مسائل مهم در شهرستان است که باید فورا حل شود تا مانع از فاجعه‌های دیگر شود.

وی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: در لایحه بودجه هر سال ما با چند اعداد و ارقام بسیار با اهمیت روبرو هستیم، اولی منابع بودجه و دومی مصارف بودجه است.

امام جمعه پلدشت اظهار کرد: هزینه‌کرد‌های بودجه را زمانی می‌توان گفت عادلانه، عقلایی، منصفانه و دغدغه‌مندانه است که اولاً کسری زیاد ایجاد نکند و دولت هزینه‌های این کسری را از جیب ملت و به‌ویژه از جیب فقیرترین افراد جامعه برندارد. ثانیا دولت به‌جای توجه زیاد بر افزایش هزینه‌های جاری که عملاً صرف پرداخت حقوق و دستمزد و امور پرسنلی می‌شود بخش قابل‌توجهی از منابع خود را صرف بودجه عمرانی کند که همه موجب افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی و هم موجب افزایش برخورداری‌ها از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و اقتصادی در کشور می‌شود.

وی با اشاره به هشدار قاطع ایران به‌گستاخی‌های رژیم صهیونیستی و همچنین رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ اظهار کرد: دستاورد ۲۰ساله لشکرکشی آمریکا به‌افغانستان و عراق و رهاورد جنگ‌های هشت ساله تکفیری دستاوردی جز فرسودگی نیرو‌ها و اقتصاد و رسوایی و شکست هژمونی‌اش نداشته است؛ حال اگر بخواهد در این موقعیت، قدرتمندترین کشور منطقه را تهدید به‌جنگ کند، چیزی شبیه طنز خواهد بود و از این‌رو واشنگتن تهدیدات خود علیه ایران را از زبان تل‌آویو بیان می‌کند تا ضمن معتبر جلوه‌دادن آنها، فضای مذاکرات موجود را بیش از اندازه متشنج نساخته و از تبعات احتمالی اقدام نظامی ایران نیز بگریزد.

امام جمعه پلدشت افزود: انتخاب سواحل جنوبی خلیج‌فارس و درگیر شدن سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان در رزمایش که شامل اقدامات تهاجمی می‌شود، امید بستن اعراب حاشیه جنوبی خلیج‌فارس برای اتکا به‌رژیم‌صهیونیستی را برای موازنه‌بخشی در برابر ایران نقش بر آب می‌سازد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به اینکه تهدید حمله به‌ایران شبیه طنز است، گفت: بازدارندگی فعال ایران هم‌اکنون در بالاترین سطح قرار دارد و هر روز درحال ارتقاء و افزایش است، بازدارندگی ایران در مواقع حساس برای دشمنان ما، غیرقابل تصور است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی؛ نیازمند جهاد تبیین است، افزود: انقلاب رنگی یا کودتای مخملی، یک شیوه مدرن براندازی است که در بستر جنگ نرم انجام می‌شود. عمدتا کودتای مخملی در بستر انتخابات انجام می‌شود. غربی‌ها از این شیوه مدرن برای ساقط کردن حکومت‌ها و دولت‌های مستقل، مردمی و غیرهمسو با غرب، و به‌قدرت رساندن جریان‌های غرب گرا از طریق انتخابات کنترل شده و تحت نظارت خود استفاده می‌کنند.

به گفته وی آثار و پیامد‌های حماسه نهم دی، به‌گونه‌ای بود که امکان هر نوع تحرکی را از دشمنان، جریان ضدانقلاب، آشوبگران و فتنه گران سلب کرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.