امام جمعه ارومیه:

با جذب سرمایه گذاران از ظرفیت‌های موجود در مسیر رشد و شکوفایی استان استفاده شود

امام جمعه ارومیه گفت: با جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف از ظرفیت‌های موجود به نحوه احسن و در مسیر رشد و شکوفایی استان استفاده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: قشر پرستار در ایام شیوع بیماری کرونا زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند و توانستند رضایت مردم را جلب کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه پرستاری و افرادی که از یک بیمار مراقبت می‌کنند در پیشگاه خداوند از مقام بالایی برخوردار هستند گفت: مسئولان باید به مطالبات و مشکلات پرستاران رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: باید مسئولان تلاش کنند افرادی که بیمار هستند و توان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند با حضور پزشکان و پرستاران در منزل معالجه شوند.

خطیب جمعه ارومیه ادامه داد: هدف دشمنان اسلام این است که یاس و نامیدی را در بین این ملت تزریق کنند، رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا با انتشار خبر‌های دروغین افتخارات ایران اسلامی را پنهان کنند و امید ملت ایران را ناامید کنند از این رو از مسئولین فرهنگی و رسانه‌های داخلی انتظار می‌رود در این زمینه تلاش بیش از پیش داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد: دولت جدید به تازگی پای کار آمدند لذا از مردم انتظار می‌رود اندکی تامل و صبر داشته باشند تا دولت بتواند مشکلات موجود را ساماندهی کند.

نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پایان تصریح کرد: استان آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف ظرفیت بسیار بالقوه‌ای دارد از این رو امیدواریم با جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف بتوانیم از این ظرفیت‌های موجود به نحوه احسن و در مسیر رشد و شکوفایی استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.