معاون استاندار آذربایجان غربی:

تغییرات مدیریتی در راستای آبادانی و عمران بیشتر انجام می‌گیرد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در راستای زندگی بهتر مردم مهمترین هدف دولت سیزدهم است، گفت: این تغییرات با هدف آبادانی و عمران بیشتر استان انجام می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، رضا ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوکان افزود: وجود تحریم‌ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در سطح کشور شده، ولی این مشکلات باید با مدیریت جدی و صحیح در راستای رفع آن‌ها همراه باشد.

وی با بیان اینکه تغییرات و جابجایی‌های مدیریتی در آذربایجان غربی نیز در راستای توسعه و پیشرفت استان خواهد بود اظهار داشت: تغییر و تحول در مدیران در سطح استان امری طبیعی است که با هدف بکارگیری افکار جدید در امور مدیریتی در سطوح مختلف در جامعه صورت می‌گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به شعار دولت سیزدهم که "ایران قوی و مردمی" است افزود: همه ما مدیران باید در این حوزه تلاش کرده و در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

ابراهیمی اضافه کرد: بدون شک در راستای این تغییر و تحولات در مدیریت شهرستان‌ها و استان ارایه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم در اولویت نخست قرار دارد و در این راستا همراه با شعار دولت حرکت خواهیم کرد.

وی با گرامیداشت یا و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: همه ما مسوولان باید رهرو واقعی برای مکتب این سردار بزرگ اسلام و شهدای انقلاب باشیم.

خدمت به مردم در سرلوحه کار همه مسوولان قرار دارد

فرماندار جدید بوکان نیز در این جلسه اظهار داشت: خدمت به مردم سرلوحه کار همه مسوولان قرار داشته و در این راستا همه در شهرستان بوکان باید تلاش خود را در این راستا به کار ببندند.

باباخان اسکندری با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی نماد رادمردی و جوانمردی در دنیا بوده و این ویژگی وی باعث جاودانگی وی در جهان و به ویژه در بین آزادیخواهان شد.

وی همچنین از ۹ دی به عنوان حماسه ماندگاری در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: مردم در این روز بزرگ به صورت خودجوش توانستند حماسه‌ای بی بدیل خلق کنند که در تاریخ انقلا اسلامی برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی گفت: وظیفه همه ما مدیران خدمت خالصانه به مردم است و این امر محقق نخواهد شد مگر با وحدت ویکپارچگی و استفاده از ظرفیت نخبگانی که در جامعه وجود دارد.

در این مراسم از خدمات "محمد امین‌زاده" فرماندار سابق بوکان در طول ۱۵ ماه حضورش در این پست قدردانی شد و "باباخان اسکندری" به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان معرفی شد.

اسکندری مدیریت آموزش و پرورش اشنویه، بخشدار بخش مرکزی اشنویه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.