مبارزه سگ نگهبان با مار کبرا + فیلم

سگ دوبرمن در یک مبارزه با مار کبرا جان خانواده صاحبش را نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سگ‌ها حتی در مواقع خطرناک سعی می‌کنند جان صاحبشان را نجات دهند. اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق هند رخ داد، بیانگر این موضوع است.

یک سگ توانست جان صاحب خود و خانواده اش را از حمله یک مار مرگبار نجات دهد. پس از آنکه یک مار کبرا سمی وارد خانه صاحب این سگ دوبرمن شد، این سگ در برابر مار ظاهر شد و از ورود مار به خانه جلوگیری کرد. این سگ که نامش «کالی» اعلام شده در حالی که تا آستانه مرگ نیز پیش رفت، اما اجازه نداد این مار کبرا به صاحبش و خانواده او آسیب بزند.


بیشتر بخوانید


«سمیه رانجان»، صاحب این سگ و خانواده اش در خواب بودند که یک مار کبرا وارد خانه آن‌ها شد. با وجود آنکه هیچ یک از آن‌ها از ورود این خزنده خطرناک به داخل خانه آگاه نبودند، کالی اجازه ورود مار به داخل خانه را نداد. صاحب سگ که متوجه سر و صدای زیاد کالی شده بود به بیرون از خانه مراجعه و با مار کبرا روبه رو شدند. کالی در حالی که مار کبرا را به دهان گرفته بود آن را شدیدا مجروح کرده بود. در ادامه این سگ مار را روی زمین پرتاب کرد.

در ویدئویی که منتشر شده است مار کبرا و این سگ را نشان می‌دهد. در ادامه صاحب کالی با یک مارگیر محلی تماس گرفت و از وی برای شکار مار کبرا کمک خواست. در این حادثه به این سگ و صاحبش آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
سگ باید همیشه بسته باشه تا فقط هشدار بده و نتونه به کسی صدمه بزنه