۳۷ هزار و ۱۸ کیلوگرم گوشت فاسد در مهاباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: امسال ۳۷ هزار و ۱۸ کیلوگرم انواع گوشت و فرآورده خام دامی فاسد در این شهرستان معدوم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۷ هزار و ۱۸ کیلوگرم گوشت قرمز و آلایش مرغی غیرقابل مصرف و فاسد از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی، فروشگاه‌های پروتئینی، رستوران و غذاخوری، مرغ و ماهی فروشی، کبابی و فروشگاه‌های مواد لبنی کشف و ضبط شده است.

آغاز گفت: این مقدار فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف کشف شده طی ۲ هزار و ۱۹ مورد بازرسی صورت گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: هر محموله از فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در سطح مغازه‌ها و رستوران‌های این شهر توزیع می‌شود باید گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای از دامپزشکی این شهرستان یا شهرستان‌های مبدا داشته باشد.

وی از عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی این شهرستان خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

آغاز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.