بیش از ۲۷ تن گوشت ناسالم در مهاباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در نیمه نخست امسال، بیش از ۲۷ تن فرآورده‌های گوشتی ناسالم در این شهرستان معدوم شد.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در جریان بازرسی از کشتارگاه‌های دام، طیور و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، بازرسان بهداشتی دامپزشکی طی نیمه نخست امسال ۲۷ تن و ۲۳۶ کیلو فرآورده‌های گوشتی ناسالم  را ضبط و معدوم کردند.

آغاز افزود: این مقدار گوشت خام دامی فاسد شده طی هزار و ۵۳۹ نوبت بازدید از مراکز عرضه و تولید صورت گرفته که گوشت‌های ناسالم در محل مناسبی معدوم سازی شدند.

وی به نظارت و بازرسی روزانه بازرسان در کشتارگاه‌های شهرستان اشاره و اضافه کرد: فرآورده‌های گوشتی و مرغ پس از اخذ مجوز بهداشت در خودرو‌های سردخانه دار بارگیری و در مراکز عرضه توزیع می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد اذعان کرد: هر محموله از فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در سطح مغازه‌ها و رستوران‌های این شهر توزیع می‌شود باید گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای از دامپزشکی این شهرستان یا شهرستان‌های مبدا داشته باشد.

آغاز از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ به این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.