رسانه اسپانیایی نامزد‌های بهترین فوتبالیست‌ سال ایران را لو داد

یک روزنامه اسپانیایی طی گزارشی اسامی سه نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال ایران را فاش کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه دیجیتالی "لئونوتیسیاس" در گزارشی که به تمجید از امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی کشورمان اختصاص داده بود، ادعا کرد که سنگربان تیم پونفرادا اسپانیا به همراه مهدی طارمی ستاره پورتو و سردار آزمون جزو ۳ نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال ایران هستند. البته این رسانه اسپانیایی مدعی شد که فهرست نامزد‌ها ۵ نفره است، اما از ۲ نامزد دیگر اسم نبرد.

در گزارش لئونوتیسیاس آمده است؛ امیر نامزد بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ ایران شد.
سال بسیار عالی برای گلر دپورتیوا، چه در پونفرادا و چه در باشگاه قبلی اش، یعنی ماریتیمو، باعث شده تا او یکی از پنج نامزد این جایزه باشد.
طبق گزارش فدراسیون فوتبال ایران، امیر، دروازه بان دپورتیوا پس از درخشش در پونفرادا و پیش از آن در تیم ماریتیمو پرتغال که از آنجا به (ورزشگاه) ال بیرزو رسید، به عنوان یکی از نامزد‌های بهترین بازیکن کشورش انتخاب شده است.

این دروازه بان آسیایی یکی از پدیده‌های بزرگ دور اول بازی‌های دیدنی دپورتیوا بوده است، او درون دروازه اعتماد به نفس و نترس بودن و تکنیک بازی با توپ را به نمایش گذاشت و برای دپورتیوا در کار دفاعی و همچنین هنگام شروع مجدد بازیکنی کلیدی بوده است.

به همین دلیل امیر به همراه فوتبالیست‌های معتبر اروپایی مانند مهدی طارمی از پورتو یا سردار آزمون از زنیت سن پترزبورگ در گروه پنج نفره کاندیدا‌های این جایزه قرار گرفته اند.

این نامزدی به این معنی است که دروازه بان آبی و سفید پوشان در سال قبل از جام جهانی قطر به عنوان یکی از بهترین بازیکنان کشورش شناخته شده است. او پیشتر در جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار