امتحانات نیمسال اول کدام مقاطع حضوری است؟

سرپرست اداره سنجش آموزش و پرورش استان زنجان نحوه برگزاری امتحانات نیم سال اول را اعلام کرد.

اسکندری سرپرست اداره سنجش آموزش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نحوه برگزاری امتحانات در مدارس این استان اشاره کرد و گفت: طبق دستورالعمل مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش که در تاریخ ۱۰ آذرماه ابلاغ شد؛ در مناطقی که آموزش به صورت حضوری جریان دارد و وضعیت کرونایی در آن شهر یا روستا قرمز نیست امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

او افزود: مدیران مدارس وظیفه برنامه ریزی برای امتحانات در بازه زمانی اعلام شده که از مورخ دوم تا ۲۴ دی ماه است را برعهده دارند.

سرپرست اداره سنجش آموزش و پرورش استان زنجان  ادامه داد: برای هر مدرسه یک نفر از کادر اداری به عنوان مسئول بهداشت در مدارس فعال خواهد بود که وظیفه غربالگری دانش آموزان قبل از ورود به جلسه امتحان و نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را برعهده دارد.

اسکندری بابیان اینکه دانش آموزانی که تست کرونای آن ها مثبت شده یا علائم مشابه کرونا را دارند می توانند باارائه گواهی پزشکی از حضور در امتحانات معاف شوند، گفت: نمره نوبت دوم دانش آموز مبتلابه کرونا در کارنامه نوبت اول نیز لحاظ خواهد شد و این دستورالعمل تنها برای دانش آموزانی که امتحانات داخلی دارند قابل اجرا است.

او افزود: آن دسته از دانش آموزان مبتلا به کرونا که امتحانات آن ها به صورت نهایی برگزار می شود نیز در یک اتاق ایزوله که در مدرسه تعبیه شده در امتحان شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.