سمنانی‌ها از ۶۷ درصد صندوق امانات بانک‌های استان استفاده می‌کنند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: ۶۷ درصد از بیش از چهار هزار صندوق امانات بانک‌های استان در استفاده مردم استان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد شادمهر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان بیان کرد: شمار صندوق‌های امانات بانک ملی استان سمنان به چهارهزار و ۴۱۴ در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ می‌رسد و استفاده از آن ودیعه سپرده گذاری و اجاره سالانه نیاز است.

وی با اشاره به شمار صندوق‌های امانات بانک ملی استان سمنان افزود: سمنان با یکهزار و ۹۶۷ صندوق امانات، شاهرود با یکهزار و ۸۸ صندوق، گرمساربا ۴۷۶ صندوق، دامغان و مهدیشهر نیز به ترتیب با ۶۲۰ و ۲۶۳ صندوق امانات در استان فعال هستند.

رئیس امور شعب بانک ملی استان سمنان با اشاره به واگذاری ۶۷ درصدی صندوق‌های امانات استان سمنان ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۹۶۰ صندوق واگذار شده و یکهزار و ۴۵۲ صندوق خالی است.

شادمهر تصریح کرد: ودیعه سپرده گذاری صندوق‌های امانات با توجه به ابعاد از حدود ۱۴ تا ۴۳ میلیون ریال و هزینه اجاره سالانه حدود یک تا پنچ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: صندوق امانات بانک‌ها فرصت ایمن نگهداری اشیا ارزشمند و اسناد است و مردم شهرستان سمنان بیشتر متقاضیان صندوق‌های امانات هستند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان اضافه کرد: بسیاری از افراد با توجه به اشیا و اسناد ارزشمند موجود در صندوق‌های امانات اقدام به بیمه کردن محتویات صندوق با حضور نماینده شرکت‌های فعال بیمه می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار