۱۰۰ گشت پلیس در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی فعال است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ گشت پلیس در قالب طرح راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی این استان فعال بوده و به حالت آماده باش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، سرهنگ حجت مشتاق با بیان اینکه هم اکنون در هر ۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان یک گشت پلیس راه مستقر شده است افزود: این تیم‌ها به صورت محسوس و نامحسوس برای خدمت رسانی به مسافران ساماندهی شده و به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های آذربایجان غربی به ویژه گردنه‌های سخت گذر و کوهستانی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه همچنین ۱۰ تیم پلیس راه در ستاد‌های آذربایجان‌غربی فعال هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در جاده‌های برفی آذربایجان‌غربی ممنوع است و ماموران و گشت‌های پلیس تردد‌ها را کنترل می‌کنند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون با وجود بارش برف در بیشتر محور‌های کوهستانی، محور‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد‌ها در ابن مسیر‌ها در جریان است.

سرهنگ مشتاق افزود: در حال حاضر در محور‌های جنوب استان و در محور‌های مرکز استان و مهاباد به سردشت، مهاباد به بوکان (محور برهان) و مهاباد به تکاب شاهد بارش برف هستیم و تمامی محور‌های مواصلاتی این استان باز است و هیچ محدودیتی از نظر تردد در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.