تعطیلی هشت فروشگاه اپل در پی بالارفتن آمار کرونا

شرکت اپل هشت فروشگاه خود را در آمریکا و کانادا بخاطر شیوع کرونا تعطیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داده است شرکت اپل دست کم هشت فروشگاه خود را در آمریکا و کانادا از روز سه شنبه به خاطر افزایش موارد ابتلا به کرونا میان کارکنان و مشتریان به طور موقت تعطیل کرده است.

شرکت اپل به خبرگزاری بلومبرگ گفته است چنین تعطیلی‌هایی در دوران همه گیری، امری معمول به شمار می‌رود. اپل گفته است: ما تقریبا اوضاع را زیر نظر داریم و اقدامات بهداشتی را برای حمایت مناسب از مشتری‌ها و کارکنان ترتیب می‌دهیم.

اپل همچنین گفت: ما همچنان به رویکرد جامع خود که ترکیبی از تست‌های منظم همراه چک آپ روزانه، زدن ماسک از سوی کارمندان و مشتریان، تمیزکاری و یا دورکاری (به منظور حفظ سلامتی) است، پایبند هستیم.

پیش از تعطیلی این فروشگاه ها، اپل هشت فروشگاه دیگر خود از جمله در تگزاس، مریلند، هاوایی، اوهایو و اتاوا را بسته و سپس بازگشایی کرده بود. تعطیلی فروشگاه‌های اپل معمولا چند روز به طول می‌انجامد.

شرکت اپل پیشتر گفته بود تمام کارمندانش بطور منظم مورد آزمایش قرار می‌گیرند و تنها زمانی فروشگاه‌ها را بازگشایی می‌کند که هر کارمندی دوباره تحت آزمایش قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار