کارگاه آشنایی با قوانین سازمان‌های مردم نهاد در کازرون

کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم‌ نهاد با حضور نمایندگان سمن های استان فارس در شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارگاه  آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم‌ نهاد با حضور معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون و با ارائه محمد جواد سیاح‌پور نماینده سمن‌های کازرون و دبیر انجمن محیط زیستی میراث پریشان، در محل فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

لیلا نورافشان معاون جدید جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس در این کارگاه با تقدیر از فعالیت سمن‌های استان فارس گفت: باید با مشارکت بیشتر و حمایت و اعتماد به جوانان شاهد حضور پر رنگ‌تر سمن‌ها در عرصه‌های مختلف اجتماعی باشیم و مسیر را برای فعالیت بهتر این دلسوزان جامعه هموار سازیم.

در این کارگاه  آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم‌ نهاد  پنج ساعته به موضوعات قوانین و مقررات سازمان‌های مردم نهاد، مراحل ثبت سمن‌ها، وظایف NGO در جامعه و فعالیت‌های سمن‌های مختلف استان فارس و شهرستان کازرون پرداخته شد.

محمد جواد سیاح‌ پور، نماینده انجمن سمن‌های شهرستان کازرون با اشاره به نیاز امروز جامعه به NGO و سمن‌ها بیان کرد: وجود افراد داوطلب در همه زمینه‌ها به ویژه محیط زیست برای بقا و پایداری این حوزه حائز اهمیت است و ما در تلاش هستیم با ارتباط‌گیری و هم افزایی با سایر سمن‌ها، سطح کیفی فعالیت‌ها را بهبود ببخشیم و با انتقال متقابل تجربه و دانش در مسیر اعتلای جامعه گام برداریم.

کازرون با بیش از ۳۰ سازمان مردم‌ نهاد از شهرستان‌های فعال در حوزه فعالیت‌های اجتماعی در استان فارس است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.