نماینده مردم شاهرود در مجلس:

تغییر کاربری اراضی مهمترین نیاز توسعه شهر شاهرود است

خانی گفت: زمان ابلاغ مصوبه‌های کمیسیون ماده ۵ در شرق استان سمنان با موضوع تعیین تکلیف در مورد تغییر کاربری‌های مختلف باید کوتاه و به کمتر از یک هفته برسد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی و تصمیم گیری طرح‌های شهری شاهرود افزود: تغییر کاربری زمین‌ها در شاهرود به طور جدی دنبال می‌شود، چرا که این کار توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه تکلیف برخی از زمین‌ها در شاهرود ۵۰ سال است که روشن نشده است، ادامه داد: حل مشکل تغییر کاربری می‌تواند زمینه را برای توسعه شهر و رونق اقتصادی بیشتر فراهم کند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمد کم مردم شاهرود سبب شده تا شهرداری نیز درآمد کمتری داشته باشد، تصریح کرد: با موافقت دولت و مجلس شورای اسلامی، امسال بودجه بیشتری در استان‌ها متمرکز و اختیارات استانداران بیشتر شد.

خانی ادامه داد: ضرورت دارد در اختصاص بودجه‌ها میزان جمعیت، وسعت و محرومیت شهرستان‌ها در نظر گرفته شود.

وی همچنین با درخواست کمک از استانداری سمنان برای تأمین قیر مورد نیاز طرح‌های شهرداری شاهرود، افزود: مشکل واگذاری شهرک‌های کوثر و فدک به شهرداری هرچه زودتر حل شود تا خدمات بهتری به مردم این شهرک‌ها ارائه شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر صحبت‌های خود به کارخانه سیمان شاهرود اشاره کرد و اظهار داشت: نیمی از سهامداران این کارخانه مردم شاهرود هستند که سال‌ها پیش با زحمت آن را راه اندازی کردند و اکنون شایسته نیست که به دلیل قطعی برق تولید و در نتیجه سود این کارخانه به نصف یا یک سوم کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار