پیام‌های دریافتی ۲۹ آذر ماه؛

نداشتن روکش آسفالت در معابر خرمشهرو مشکلات آن / گلایه متقاضیان حوزه علمیه از برگزاری حضوری کلاس‌ها

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۹ آذرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام، کمبود آب شیرین و مشکل آب شرب شهر اردکان استان یزد با توجه به مهاجرت بیش ازحد به این شهر مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، در دانشگاه آزاد شهرستان خلخال با مشکلی روبرو شدم با وجود نداشتن بدهی به این دانشگاه اعلام کردند که بدهی دارم و اگر پرداخت نشود از حضور در کلاس‌ها محروم می‌شوم، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، چند سالی است منطقه دربند شرقی شهرستان خرمشهر استان خوزستان به دلیل نبود و خرابی روکش مناسب آسفالت براثر بارندگی موجب آبگرفتگی در این معابر و مشکل در تردد اهالی این منطقه شده است، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، با توجه به اینکه اغلب دانشگاه‌ها و موسسات، امتحانات را مجازی برگزار می‌کنند، اما حوزه علمیه بانوان اصرار بر حضوری برگزار کردن امتحانات دارد، لطفا پیگیری کنید.


سلام، مدت ۳ ماه است که به بانک برای دریافت وام ودیعه مسکن مراجعه کردم، اما درپاسخ می‌گویند که سایت بسته شده و در حال حاضر بودجه نداریم برای پرداخت این وام، لطفا پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار