پیام‌های دریافتی ۲۶ آذر ماه؛

نبود نظارت بر گران فروشی فروشگاه‌ها در شیراز / اشتباه محاسباتی فیش‌های حقوقی کارمندان بانک برای دریافت مالیات

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۶ آذرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام، چرا بنیاد مسکن روستایی به متقاضیان وام مسکن برای تکمیل خانه‌های خود وام نمی‌دهد، بار‌ها به بنیاد مسکن خراسان شمالی مراجعه کردیم، اما به نتیجه ای نرسیدیم، لطفا پیگیری کنید.


سلام، چند سالی است، خودروی خود را برای معاینه فنی به تعمیرگاه می‌بریم، اما اصول مهندسی در این امر وجود ندارد و با توجه به اوضاع اقتصادی هزینه کردن برای ما بسیار دشوار است، نظارتی برای برخورد با این مراکز وجود ندارد، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، باتوجه به شیوع و گسترش گونه جدید بیماری کرونا دانشگاه امیرکبیر با بی توجهی به اعتراضات دانشجویان اصرار به برگزاری کلاس‌های حضوری دارد، لطفا پیگیری کنید.


سلام، متاسفانه بر قیمت گذاری فروشگاه‌ها در سراسر کشوربه خصوص در شهر شیراز وجود ندارد، فروشگاه‌ها هرطورکه بخواهند اجناس را با قیمت‌های گزاف به دست مردم می‌رسانند، لطفا پیگیری کنید.


سلام، متاسفانه برای کارمندان بانک مسکن مبلغ دریافتی بابت مالیات در فیش‌های حقوقی شان به علت اشتباه محاسباتی بیشتر از حد مجاز کسر می‌شود، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، چرا پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی با گذشت بیش از یک سال و نیم هنوز پرداخت نشده است، لطفا پیگیری کنید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار