مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

تمامی راه‌های ایلام باز است

دلخواه با اشاره به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت:تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز و تردد خودرو‌ها در آن جریان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نورالله دلخواه ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با ذکر اینکه تمام راه‌های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با وجود ادامه بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

او افزود: در حال حاضر ۳۴ گروه راهداری (ثابت و سیار) با ۲۲۸ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام از ذخیره سازی ۱۰ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۴ راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

دلخواه اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیر‌ها از ظرفیت این نهاد‌ها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

او  تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.