مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

رسیدگی به تخلفات ۱۴۷پرونده در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ استان ایلام

دلخواه از رسیدگی به تخلفات ۱۴۷پرونده درکمیسیون ماده ۱۱ و۱۲ استان ایلام در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نورالله دلخواه،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به ۵۰ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۲۴ مورد جریمه نقدی، ۲۱ مورد از آن‌ها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳ مورد تذکر کتبی صادر شده است.

او به ۹۷ مورد تخلف رانندگان حمل و نقلی برون شهری کالا و مسافر در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۴۰ مورد تذکر کتبی، ۲۰ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳۷ مورد برائت بوده و احکام لازم برای آن‌ها صادر شده است.

دلخواه افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بار‌های ترافیکی و... بوده است.

مدیرکل راهداری ایلام ادامه داد : امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.