زمان حراج اموال مارادونا مشخص شد

اموال اسطوره فقید فوتبال آرژانتین روز یکشنبه به حراج گذاشته خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین این فرصت را خواهند داشت تا در حراجی روز یکشنبه، کمی بیش از یک سال پس از مرگ او، یادگاری‌هایی از این ورزشکار بگیرند. سیگار‌های نمادین، ماشین BMW و یک ویلای مجلل که مارادونا برای پدر و مادرش خرید، از جمله این موارد هستند.

"حراج ۱۰" (اشاره‌ای به شماره پیراهن او با آرژانتین که منجر به قهرمانی در جام جهانی ۱۹۸۶ شد) توسط خانواده او برای جمع آوری کمک مالی برگزار می‌شود تا موارد حقوقی در مورد توزیع دارایی‌های این بازیکن حل شوند.

مارادونا که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران شناخته می‌شود، زندگی رنگارنگ و بحث برانگیزی داشت که همین موضوع طرفداران زیاد و سرسختی را برای او به ارمغان آورد.

آدریان مرکادو، رئیس خانه حراج در این خصوص اظهار داشت: "پنج کودک (فرزندان به رسمیت شناخته شده مارادونا) از طریق وکلای خود موافقت کرده اند تا امکان انجام این رویداد برای جمع آوری پول وجود داشته باشد."

حراج آنلاین یکشنبه ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد.  مارادونا در ۲۵ نوامبر سال گذشته در ۶۰ سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

در میان گران‌ترین کالا‌هایی که به حراج گذاشته می‌شوند، خانه‌ای متعلق به دهه ۱۹۸۰ است که مارادونا در پایتخت آرژانتین (بوینس آیرس) به والدینش هدیه داد.  قیمت اولیه آن ۹۰۰ هزار دلار خواهد بود.

خانه دیگو مارادونا

تعدادی ماشین لوکس نیز وجود دارند، از جمله یک BMW ۷۵۰ به ارزش ۲۲۵ هزار دلار که مارادونا زمانی با آن به زمین فوتبال رفته است.

اقلام کم‌ارزش‌تری مانند کلاه‌های مارادونا، عکس‌های این بازیکن با فیدل کاسترو (رهبر فقید کوبا)، کفش‌ها و تی‌شرت‌های فوتبال، یک گیتار امضا شده، تجهیزات بدنسازی و یک جعبه سیگار برگ نیز وجود دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار