رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

تعداد پرستار مرد به زن در استان مرکزی، یک به پنج است

جمالیان گفت: تعداد کم آقایان پرستار نسبت به زنان، ممکن است در برخی موارد مشکل زا باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک گفت: تعداد پرستار مرد به زن در استان، یک به پنج است که ممکن است در برخی موارد مشکل زا باشد.

جمالیان افزود: تعداد کم آقایان پرستار نسبت به زنان، ممکن است در برخی موارد و مراکز درمانی، ارائه خدمات را دچار مشکل کند.

او اضافه کرد: از دانش آموزان و آینده سازان عزیز این خاک و بوم درخواست داریم اگر قصد تحصیل در یک رشته خوب و مطمئن را دارند، رشته مقدس پرستاری را هم انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: این نیت را در شهرستان‌ها در نظر میگیریم که دانش آموزان هر منطقه بتوانند به راحتی این رشته را انتخاب نمایند و دانشگاه نیز سعی میکند شرایط را برای آن‌ها فراهم کند تا خدمات خود را به راحتی ارائه دهند.

او ادامه داد: اتفاق بسیار میمون و مبارکی که اتفاق افتاده است بحث بین الملل سازی دانشگاه علوم پزشکی است و خداروشکر ما امسال حدود بیست دانشجو از پاکستان برای تحصیل به اینجا امدند.

جمالیان تصریح کرد: ️قراردادی را با دانشگاه دمشق برای همکاری بستیم که هم بتوانیم دانشجویان دمشقی را برای تحصیل به اراک بیاوریم هم بتوانیم مبادلات علمی پژوهشی و تحقیقاتی خودمان را آنجا داشته باشیم.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.