تغییر اعتبار چهار پروژه ملایر از ملی به استانی

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات چهار پروژه عمرانی این شهرستان از ملی به استانی تغییر یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تغییر ردیف‌های بودجه، هیچ پروژه‌ای تعطیل نمی‌شود و اعتبارات به استان‌ها داده می‌شود.

او اظهار داشت: سیاست رئیس جمهور در لایحه بودجه ۱۴۰۱ این است که ردیف‌های ملی را به حداقل برساند و اعتبارات را استانی کند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محل اعتبار این پروژه‌ها ملی استانی است و اعتبارات در استان‌ها توزیع می‌شود، افزود: پروژه چهار خطه ملایر- آورزمان- نهاوند سال گذشته هم اعتبار ملی نداشت، اما همچنان اعتبار ملی استانی دارد.

حجت الاسلام آزادیخواه درباره پروژه آبرسانی آب شرب از سد کلان به شهر ملایر ادامه داد: این پروژه پیشرفت فیزیکی حدود ۹۸ درصدی دارد و به اتمام رسیده است و نیازی به اعتبار ندارد.

او درباره ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر ملایر نیز گفت: اجرای این پروژه با ۲ و یا سه میلیارد تومان اعتبار پیش نمی‌رود و در تلاش هستیم آن را به ماده ۵۶ ببریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای اجرای این پروژه بانک رفاه پای کار آمده و قرار است ۱۰۰ میلیارد تومان منابع مالی تامین کند که کار بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر نیز فاز اول آن به تازگی افتتاح شد و عمده نیاز‌های آن شامل صندلی‌ها، زمین چمن، محوطه‌سازی، حصارکشی و سایر موارد انجام شده و مابقی اقدامات هم در دست اجرا است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.