تخصیص اعتبار برای تسریع در طرح های نیمه تمام نوسازی و تجهیز مدارس همدان

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تامین اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در چهار بخش، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرالله رخشانی‌مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشستی با حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و فامنین در مجلس گفت: اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام، استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات هنرستانی و تجهیزات کمک آموزشی در نظر گرفتیم.

او اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در وضعیت خوبی قرار دارد و ما تصمیم گرفتیم با در نظر گرفتن بودجه مناسب به روند اتمام این پروژه‌ها، سرعت بدهیم.

رخشانی‌مهر بیان کرد: اولویت اول ما تکمیل پروژه‌هایی است که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند تا برای دهه فجر، آماده شوند و پس از آن نیز به پروژه‌هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، رسیدگی خواهیم کرد.

او در خصوص با اعتبار در نظر گرفته شده برای اتمام پروژه‌های استان، مطرح کرد: هنوز به اعداد و رقم نرسیدیم، اما اعتباراتی برای سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمام، استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات هنرستانی و تجهیزات کمک آموزشی در نظر گرفتیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در رابطه با مسئله تهویه کلاس‌های درس با توجه به بازگشایی مدارس و شیوع کروناویروس، توضیح داد: تا الان هر اقدامی در حوزه تهویه کلاس‌ها انجام شده از بودجه نوسازی مدارس صورت گرفته و اعتبارات خوبی در این زمینه تخصیص داده شده و باز هم مساعدت‌هایی خواهیم داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.