برگزاری اردو جهادی در بخش گمبوعه حمیدیه

مسئول قرارگاه جهادی شهید همت گفت: اردو جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی در در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه و روستا‌های همجوار برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید رضا اکبری مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی و مهندسی شهید همت از برگزاری اردوی جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار در بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه و روستا‌های همجوار خبر داد.

او افزود: ما پیرو منویات رهبر انقلاب در این اردوی یک روزه، گروهی از پزشکان و دیگر متخصصین حوزه سلامت با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، به جهاد خدمت رسانی به مراجعین خواهند پرداخت.

اکبری با برشمردن خدمات ارائه شده در این منطقه اضافه کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر توزیع کتاب به مردم محروم منطقه خدمات پزشک عمومی، مامایی، مشاوره خانواده، آموزش بهداشت فردی، غربالگری سلامت، بینایی سنجی و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان در نظر گرفته ایم.

مسئول گروه جهادی شهید همت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اردو‌های جهادی فرهنگی، مهندسی و پزشکی قرارگاه جهادی شهید همت خوزستان در قالب برنامه‌های یک روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، به صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از مرکز پزشکی جهاد دانشگاهی خوزستان و مرکز مشارکت‌های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز افزود: امیدوارم مسولین جهادی و ارزشی استان خوزستان در کنار ما و برای خدمت رسانی بهتر امکانات بیشتری در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم خدمات بهتر برای به مردم محروم مناطق هدف ارائه نماییم.

مدیر قرارگاه فرهنگی، مهندسی شهید همت گفت: امام خمینی (ره) در خصوص جهاد و خدمت به محرومین فرمودند: گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد. از این روی اردو‌های جهادی فرصتی مناسب برای خودسازی آن‌هایی است که می‌خواهند به هر صورتی که هست خدمتی به خلق خدا داشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.