سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان:

مصوبات شورای فنی به روند اجرایی پروژه‌های سمنان سرعت دهد

حمیدی گفت: شورای فنی استانداری این ظرفیت را دارد که در حوزه سرعت و تحرک بخشی به پروژه‌های عمرانی استانی موثر باشد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در نشست شورای فنی سمنان  با بیان اینکه تحرک بخشی به روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح استان، از طریق مصوبات شورای فنی قابل تحقق است، بیان کرد: ضرورت دارد تا این شورا در راستای گره گشایی از پروژه‌های عمرانی استان، تصمیمات نافذ داشته باشد.

وی افزود: مصوبات این شورا باید بر اساس ظرفیت‌های قانونی که برای شورای فنی لحاظ گردیده، در راستای تحرک بخشی پروژه‌ها و رفع مشکلات باشد که این مهم از چالش‌های جدی دولت است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت ویژه پای کار بوده و برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی خود، موارد را شناسایی و طی ارائه پیشنهادات و راهکارها، از ظرفیت شورای فنی استفاده کنند.

حمیدی با بیان اینکه نیاز است تا اقدامات و روش‌های جدید فناوری و علمی توسط دستگاه‌های اجرایی احصاء و در راستای کاهش هزینه‌ها و مشکلات مردم، در قالب پیشنهاد به شورا ارائه شود، گفت: مدیران حوزه فنی استان ضمن کاهش بروکراسی‌ها در روند اقدامات و امور حوزه عمرانی، از حوزه اختیارات قانونی خود به بهترین نحو ممکن برای پیشرفت در روند اجرایی طرح‌های عمرانی و فنی، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی استان به صورت مستمر رصد شود، اضافه کرد: این مهم باید در اولویت شورای فنی استان قرار داشته باشد تا شاهد افزایش سرعت روند اجرای احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی باشیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی امروز متوقف شده و یا نیمه تمام مانده و روند اجرایی پیشرفت به کندی پیش می‌رود که نیاز است تا شورای فنی جدی‌تر با حضور مدیران کل، در این خصوص ورود کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.