فرماندار شاهرود:

قفسه کتاب در اداره‌ها برای استفاده مردم ایجاد شود

جلالی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به اندازه توان در ایجاد قفسه‌های کتاب برای ترویج کتابخوانی در زمان کوتاه حضور ارباب رجوع اقدام کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود افزود: ایجاد کتابخانه در اداره‌ها برای استفاده مراجعه کنندگان در زمان پیگیری امور اداری در ترویج کتابخوانی نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه در این کتابخانه‌ها می‌توان کتاب‌های آموزشی جانمایی کرد، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی کتاب‌های موجود در حوزه فعالیت خود را می‌توانند برای جذب مخاطب بیشتر در این قفسه‌ها قرار دهند.

به گفته جلالی، مردم و خیران هم می‌توانند کتاب‌های مازاد خود را به صورت هدیه در این قفسه‌های کتاب قرار دهند.

اتوبوس سیار توزیع کتاب در شاهرود راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شاهرود از تلاش رسانه‌های شاهرود در پوشش اخبار حوزه چاپ و نشر، معرفی کتاب و نویسندگان تقدیر کرد و اظهار داشت: بخشی مهمی از رسالت کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه بر دوش اصحاب رسانه است که باید با تلاش بیشتر یاری‌گر باشند.

شهردار شاهرود هم در این نشست با بیان اینکه اتوبوس سیاری با طراحی ویژه برای حمل و توزیع کتاب در مناطق و حاشیه شهر تجهیز می‌شود، گفت: با هماهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی این شهر کتاب‌های مناسب گروه‌های مختلف سنی در این اتوبوس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار