تلاش مرد عنکبوتی برای متقاعد کردن امباپه بی نتیجه ماند

تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی نتوانست کیلیان امباپه را برای انتقال به رئال مادرید راضی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از میرر، تام هالند بازیگر بریتانیایی در مراسم اهدای توپ طلا امسال با امباپه و هم تیمی‌اش لیونل مسی در پاری سن ژرمن  ملاقات کرد و سعی کرد این بازیکن فرانسوی را به لیگ برتر جذب کند.

تام هالند، ستاره مرد عنکبوتی، نشان داده است که یک هوادار پر و پا قرص فوتبال است و حتی بر یکی از مردان اصلی باشگاهی که طرفدارش است، تاثیر گذاشته است.

هالند اخیرا تایید کرد که طرفدار تاتنهام است و این اعلامیه با جشن شخصی سون هیونگ مین در جریان پیروزی اسپرز مقابل نوریچ سیتی همراه شد.

این بازیگر انگلیسی همچنین برای مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۱ به پاریس سفر کرد و در آنجا با برخی از بهترین فوتبالیست‌های جهان همنشین شد؛ و در حالی که هالند ممکن است تاثیرگذارترین چهره در مورد سیاست نقل و انتقالات اسپرز نباشد، او اعتراف کرد که نقش خود را به عنوان جذب کننده غیررسمی به خوبی انجام داده و ایده انتقال به شمال لندن را به کیلیان امباپه ارائه کرده است.

رئال مادرید همچنان تیم مورد علاقه این بازیکن فرانسوی است، زیرا در پیش فصل با رویکرد پولی کلان شکست خورده بود، اما هالند تصمیم گرفت پس از نزدیک شدن به این بازیکن، ایده اسپرز را مطرح کند. امباپه در رای گیری نهایی نهم شد و یک پله بالاتر از دیگر هم تیمی پی اس جی، جانلوئیجی دوناروما، قرار گرفت.

تام هالند

امباپه بهترین گلزن این فصل پاری سن ژرمن است و پس از به ثمر رساندن صدمین گل خود در لیگ برای این باشگاه مورد تجید ستارگان زیادی در دنیای فوتبال قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
باید می‌دادند
Iran (Islamic Republic of)
خلو مجید
۱۷:۱۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) رو حتما ببینید چون سه تا اسپایدرمن تو عکس تو این فیلم حضور دارن
Iran (Islamic Republic of)
حج علی
۰۹:۲۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
توپ طلا رو باید میدادن به مرد عنکبوتی
آخرین اخبار