پرسودترین مشاغل خانگی کدام است؟

همیشه برای افراد مشاغل خانگی که سود دهی خوبی داشته باشد مورد توجه بوده است که در این گزارش به معرفی این شغل ها پرداخته ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شغل های خانگی همیشه برای بانوان مورد توجه بوده است چراکه می توانند در محیط امن خانه خود علاوه بر اینکه به کاره های روزمره خود می رسد فعالیت داشته باشند و درآمد قابل توجهی کسب کنند در این گزارش تعداد محدودی از شغل‌هایی که می توانند در منزل انجام دهید و به سود دهی مناسبی برسید را بیان کرده ایم. 

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی و پشتیبانی وب سایت یکی از مشاغل خانگی پر در آمد برای همه افراد  است . تنها با استفاده از یک دستگاه رایانه و اینترنت پر سرعت می توانید یک سایت طراحی کنید و از این طریق کسب در آمد نمایید. اما لازم است از دانش طراحی سایت برخوردار باشید. حتی شما می توانید به عنوان یک نیروی کار، در منزل خود به استخدام این شرکت ها در آیید و از این طریق کسب در آمد نمایید.

 ترجمه

اگر به یکی از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمان، ترکی استانبولی و… تسلط دارید، به سادگی می توانید پروژه ترجمه بگیرید و در خانه بدون نیاز به سرمایه اولیه و ابزار کار خاص "، درآمد کسب کنید.

 ویراستاری

ویراستاری شغلی بسیار مناسب و پردرآمد است که نیازی به سرمایه اولیه و ابزار خاص ندارد و می تواند شامل ویراستاری صرفاً ادبی، ویراستاری علمی یا هر دو مورد باشد.

پرورش گیاهان زینتی و دارویی

یکی از مشاغل پر درآمد پرورش گیاهان زینتی و دارویی است که امروزه به علت دوری افراد از طبیعت مورد اهمیت است .اگرفضای کافی برای کاشت و نگه داری گیاهان دارویی و یا زینتی دارید می توانید با فروش آن ها درآمد مقبولی کسب کنید.همینطور می توانید به پرورش گیاهانی همچون قارچ نیز بپردازید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام بچه ها شروع استخدامی در علو پزشکی و بیمارستان به سامانه niroensan.ir مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید زارعین
۱۱:۲۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
از کجا باید شروع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۹:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
معلم فیزیک هستم. دانش آموزان و دانشجویان فنی رو دور هم جمع کردم و دستگاه های صنایع تبدیلی کوچک خانگی رو طراحی و میسازید . بطور متوسط ماهی پنجاه میلیون درآمد داریم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۲۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام اگرعضو فنی وجوشکار خواستید من هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
من دارم باکس و وسایل فانتزی چوبی و ویترای و تم تولد تولید میکنم ماهانه حدود ۷ تا ده میلیون تومان در امد داره
Iran (Islamic Republic of)
کار افرین اینده
۱۶:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
43
۱۷:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
درود بر شما. ای کاش کلاس آموزش هم میگذاشتی، چند نفر دیگر کار یاد می‌گرفتند کمک درآمد خانواده می‌شدند، الان واقعا خیلی خانواده ها بشدت مشکل مالی دارندوزندگی بسیار سخت میگذره، خیلی ثواب داره به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چطور میشه ازشما همکاری گرفت ووارداین کارشد
Iran (Islamic Republic of)
الین
۱۴:۱۱ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام برای شرکت کار میکنید یا خودتون
چطور میشه همکاری کرد
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۰۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
سلام تورابخدامنم یک کارخانگی میخوام درمحل کارم حادثه دیدم خانه نشینم بیمه نبودم چیزی تعلق نگرفت بهم یکی کارخانگی پرسودیادمذبدهدخداعوض خیرش دهد
Iran (Islamic Republic of)
هستی هستم خواهشا
۱۶:۰۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
خواهشا به ماهم یادبده تاکسب وکاری راه اندازی کنم
آخرین اخبار