تاکید استاندار بر بررسی دقیق و عملیاتی مشکلات مناطق زلزله زده کوهرنگ

استاندار چهارمحال و بختیاری، اقدامات انجام شده در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ را ناکافی و پیشبرد امور را کُند ارزیابی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست پیگیری مصوبات سفر به مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ اقدامات انجام شده در راستای بازسازی این مناطق را ناکافی و پیشبرد امور را کُند ارزیابی کرد و گفت: آواربرداری در این مناطق چهار برابر شود.

او افزود: اگر چه تلاش‌هایی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ انجام گرفته، اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و مسئولان مربوطه تا زمانی که وضعیت عادی نشود در منطقه بمانند و بر پیشرفت برنامه‌ها نظارت کنند.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: علاوه‌بر اینکه می‌طلبد آواردبرداری در منطقه چهار برابر شود بلکه تیم‌های بتن‌ریزی نیز باید ۶ برابر شود و اسکلت‌ها با سرعت بیشتری نصب شود.

او ادامه داد: باید ۱۰۰ اسکلت ساختمانی ظرف ۲ هفته آینده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه از جمله نیرو‌های بسیج سازندگی نصب شود.

حیدری با تاکید بر بررسی دقیق و عملیاتی مشکلات مناطق زلزله زده کوهرنگ، گفت: این مشکلات مدون شود و هریک از دستگاه‌های مربوطه آن را به سازمان مرکزی ارائه دهد تا سریع‌تر با جذب کمک‌های ملی بتوان مشکلات منطقه را برطرف کرد.

او افزود: علاوه بر تسریع در احداث واحد‌های مسکونی مشکلات دیگر شهرستان از جمله جاده‌های ارتباطی نیز باید ظرف یک ماه آینده برطرف شود.

حیدری اضافه کرد: به منظور نظارت بر اجرای صحیح و به موقع برنامه‌ها در شهرستان کوهرنگ بازدید‌های سرزده خواهم داشت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار