عزیزی:

تیم پدیده به لیگ دسته یک سقوط می‌کند

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد تیم پدیده در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج ضعیف تیم پدیده گفت: شک نکنید این تیم به سرنوشت سیاه جامگان و ابومسلم دچار می‌شود و به لیگ دسته یک سقوط می‌کند.

تیم پدیده تاکنون طعم برد را در لیگ بیست و یکم فوتبال نچشیده و تنها ۲ تساوی به دست آورده است و با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

مگر من دیوانه ام به تیم  پدیده برگردم

عزیزی درباره احتمال حضورش در تیم پدیده، گفت: مگر من دیوانه ام که برگردم! من به خاطر حضور مهاجری به تیم پدیده رفتم که آن هم غلط بود. من فکر می‌کنم که این تیم مشهدی فقط یک یا ۲ مشکل ندارد و از لحاظ فنی خیلی ضعیف است.

حضور پدیده در جایگاه شانزدهم هم شانسی است 

او درباره اظهارات میثاقیان مبنی بر این که تیم پدیده در لیگ برتر می‌ماند، گفت: نظر میثاقیان قابل احترام است؛ اما این تیم شانسی برای ماندن در لیگ برتر فوتبال ندارد و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته یک است. به نظرم همین که تیم پدیده در جایگاه شانزدهم قرار دارد، شانسی است.

سرمربی پدیده فقط می تواند معجزه کند 

پیشکسوت فوتبال درباره تاثیر تغییر سرمربی تیم پدیده ، گفت: هر مربی دیگری هم به جای میثاقیان بیاید، در نهایت نمی‌تواند کاری انجام بدهد؛ چون تیم پدیده بازیکن ندارد تا برابر حریفان خود عرض اندام کند. تیم‌های استقلال، گل گهر و سپاهان منابع مالی دارند و می‌توانند بازیکن خوب جذب کنند، اما تیم پدیده این امکانات را ندارد. بازیکن ابزار دست مربی است و سرمربی پدیده، ابزاری ندارد به جز این که معجزه کند.

عزیزی درباره انتقال اختیار باشگاه پدیده به حمیداوی، گفت: این مسائل مدیریتی محسوب می‌شوند که تخصصی در این باره ندارم. قوه قضاییه و مسئولان ورزش استان خراسان تصمیم گرفتند که تیم پدیده را به حمیداوی بدهند.

تغییر تفکرات مربیان، باعث فقر گلزنی در لیگ برتر فوتبال شده است 

او درباره فقر گلزنی در مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: اکنون شکل فوتبال تغییر کرده و تفکرات مربیان هم عوض شده، همین موضوع باعث شده است که در بازی‌ها کمتر گل زده شود. البته در بازی تیم‌های استقلال و گل گهر گل‌های زیادی زده شد.

پیشکسوت فوتبال درباره افزایش اعتراض تیم‌ها به داوری‌ها گفت: این موضوع در تخصص من نیست، اما مسئولان فوتبال برای این که از اشتباهات داوری کم کنند باید VAR را خریداری کنند و در ورزشگاه‌ها نصب کنند تا کمتر شاهد اعتراض تیم‌ها به داوری باشیم.

او درباره اظهارات عزیزی خادم مبنی بر ماندن اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال و دعوت شدن مهدی طارمی در بازی با تیم ملی عراق گفت: ان‌شاءالله این اتفاق رخ بدهد و باز هم شاهد حضور طارمی در تیم ملی فوتبال باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار