میثاقیان:

مقصر شکست شهر خودرو برابر تراکتور هستم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر تیم تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست تیمش برابر تراکتور گفت: امروز خیلی داد زدم و صدایم سخت در می‌آید.تبریز یکی از علایق من است، اما زمین بازی امروز استاندارد نبود. رختکن‌ها تنها ۲ متر از هم فاصله دارد و باید از تونلی رد شویم که ممکن است مشکلاتی بین بازیکنان ایجاد شود.

بازیکن تراکتور خیلی بد بازیکن ما را تنبیه کرد 

او ادامه داد: در بازی تنش‌هایی ایجاد می‌شود و به راهرو کشیده می‌شود. بازیکن تراکتور خیلی بد بازیکن تیم ما را تنبیه کرد و من این صحنه را دیدم. خیلی غصه خوردم، چون با این سن و سال چنین صحنه‌هایی را خیلی کم دیده بودم. فکر می‌کنم باشگاه و فدراسیون باید این بازیکن را جریمه کنند. من به زحمت و با تجربه‌ام توانستم این تنش را جمع کنم.

داور مسابقه قضاوت محکمی نداشت 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: ما به مراتب بهتر از حریف بازی کردیم  و فرصت‌های زیادی داشتیم. گلی خوردیم که اصلاً حق‌مان نبود. داور بازی هم فکر می‌کنم قضاوت محکمی نداشت. شاید من نباید درمورد داوری صحبت کنم، اما در صحنه‌ای که گل خوردیم بازیکن حریف باید توپ را به بیرون می‌زد، چون بازیکن ما روی زمین افتاده بود. به هر حال ما باختیم و مقصر شکست من هستم.

تیم شهر خودرو تا رده هفتم یا هشتم صعود می کند

او افزود: فوتبال همین است و یک تیم باید برنده شود و تیمی هم بازنده می‌شود. ما مشکلات زیادی داریم. مالک، مدیر، شهرخودرو و پدیده همگی برای ما مشکل هستند و این مشکلات هر روز ادامه دارد. همه دیدند که ما چه تیم قوی و خوبی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند. نگران این نیستم که شرایط بدی در جدول رده‌بندی داریم، چون می‌دانم تا رده هفتم یا هشتم صعود خواهیم کرد.

ما عاشق پرسینگ هستیم 

او درباره  سبک بازی تیمش و پرس بازیکنانش از بالا گفت: مربیان ما تیم حریف را آنالیز کرده بودند. ما عاشق پرس هستیم و تیم ما تازه راه افتاده است. تیم حریف را می‌شناختیم و به همین دلیل با این سبک بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره احتمال تقویت تیمش، گفت: تیم ما به دلیل اتفاقاتی که اول فصل برایش رخ داد دچار این شرایط شده است. شک نکنید همین تیم با همین نفرات جزو ۷ یا ۸ تیم برتر لیگ امسال خواهد بود.

او افزود: امروز باید برنده می‌شدیم و آن قدر ناراحت هستم که بغض گلویم را گرفته است. اگر بتوانم گریه هم می‌کنم که واقعاً گریه هم دارد. تیم ما بسیار زحمت کشید و بازیکنان فداکاری کردند و دلم برای آن‌ها می‌سوزد.

میثاقیان درباره انحلال تیم شهرداری تبریز، گفت: من با این تیم ۳۸ بازی را نباختم. ۱۲ بازی دوستانه هم داشتم که آن‌ها را هم شکست نخوردم. همه خاطرات آن تیم در ذهنم است و با مرور آن‌ها لذت می‌برم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار