جاودانی:

تغییر نتایج یا محرومیت بازیکن گابنی و گل گهر گمانه‌زنی هستند

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده مهاجم گابنی گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده مهاجم گابنی گل گهر اظهار داشت: تا روز پنجشنبه که با حسن زاده ، رئیس کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال حضور داشتیم، ایمیل جدیدی به دست ما نرسید. با توجه به این که ۳ باشگاه شاکی به دنبال صدور رای هستند، ما تصمیم گرفتیم روز دوشنبه جلسه‌ای را برگزار کنیم.

او افزود: در این زمینه به زودی مستنداتی به دست ما خواهد رسید. پس از برگزاری جلسه و دریافت مستندات، در اسرع وقت رای را صادر خواهیم کرد. از فیفا و دیگر مراجع استعلام گرفتیم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

جاودانی در خصوص این که آیا بازی‌های گل گهر ۳ بر صفر اعلام می‌شوند یا خیر، گفت: بستگی به مستندات دارد و طبیعتا ما در چارچوب قانون در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. مواردی که در خصوص تغییر نتیجه یا محرومیت بازیکن و باشگاه مطرح می‌شوند، گمانه زنی هستند و هنوز چیزی مشخص نیست.

او ادامه داد: اگر در سایت فیفا آدرس ایمیل گابن را چک کنید با چیز عجیبی مواجه می‌شوید. در مورد جزئیات پرونده نمی‌توان توضیحاتی را بیان کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
آقای جاودانی !!!! یه خورده منصفانه کارشناسی نمایید !!! چطور دو بازیکنان خارجی استقلال با اینکه وثیقه ضمانت مالکیت در سازمان لیگ گذاشته ، ولی یک ساعت مانده به بازی ، جلوی بازی این دوبازیکن را گرفتن ، حالا با توجه به جعلی بودن ایمیل و مدارک و مستندات ، گمانه زنی هست !!!!! همه بازیهای این تیم با وجود بازیکن خارجی اش باید سه بر صفر شود
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۱:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
همین دو تا بازیکن چند تا بازی غیر قانونی بازی کردند که اگر به قانون باشه باید بازنده بشه استقلال درضمن قبل از پرونده این بازیکن باید به پرونده پاتوسی زمان پیوستنش به استقلال و تبرئش توسط قدراسیون پرداخته بشه اونم با یه نامه دستنویس
آخرین اخبار