قلعه نویی:

بایناما مقابل پدیده بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی تیمش مقابل پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،   امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: استان خراسان، استان پدری من محسوب می‌شود، زیرا نیشابور زادگاه پدری من است و وقتی به اینجا می‌آیم، علاوه بر اینکه به پابوس امام رضا (ع) می‌روم، حس خاصی به من دست می‌دهد، چون نزدیک زادگاه پدری‌ام است.

او افزود: پدیده یک مربی پرانرژی دارد که نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری کرده است. ما فردا یک بازی سخت داریم و شاید از بازی‌های قبلی ما سخت‌تر باشد. بازی‌های قبلی حریف‌مان را آنالیز کردیم و باید بگویم تیم دونده و خوبی است.

سرمربی گل گهر ادامه داد: امیدوارم با همان انگیزه که بچه‌ها در بازی‌های قبلی داشتند، با دوندگی بیشتر در این بازی کارمان را انجام دهیم. در این بازی نیاز داریم تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم.

قلعه‌نویی درباره احتمال استفاده از اریک بایناما عنوان کرد: از نظر ما اتفاقی رخ نداده است، چون وقتی کارت بازی یک بازیکن صادر می‌شود، یعنی مراحل قانونی‌اش را انجام داده است. این مسئله برای زمانی است که کارت بازیکن صادر نشده باشد، برای بایناما کارت دائم صادر شده است. برای بازی فردا هم باید ببینیم شرایط بازی چگونه است، شاید از ابتدا بازی کند و شاید در ادامه به زمین بیاید. چون این بازیکن کیفیت بالایی دارد و با توجه به اینکه جوان است، انتظار داریم هفته به هفته بهتر شود.

او در ادامه بیان کرد: بهنام برزای و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یکی ۲ بازیکن مصدوم هم داریم که وضعیت ۵۰ - ۵۰ دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار