ضیائیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در شمال کشور

کارشناس هواشناسی گفت: در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما ۴ تا ۶ درجه انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امشب جمعه در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود، روز شنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود.

او گفت: امشب در سواحل دریای خزر و طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما ۴ تا ۶ درجه انتظار می‌رود.

او ادامه داد: روز یکشنبه در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. این شرایط دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و بارش پراکنده برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست. در پنج روز آینده در مناطق صنعتی و پر تردد انباشت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امشب به سبب وزش باد در استان‌های تهران و البرز به طور موقت غلظت آلاینده‌های جوی کاهش می‌یابد. دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از سمنان، یزد و کرمان وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طبق گفته های کارشناس هواشناسی، آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران ۱۴ درجه و کم‌ترین آن ۵ درجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار